Шановні учні! Працюємо за вашим розкладом. Розклад он лайн уроків та час розміщенні на блозі . На блозі є посилання на кожен он лайн урок та домашні завдання. Шановні учні! Запам"ятайте! Щоб приєднатися до відеоуроку потрібно, щоб у вас була електронна скринька ( пошта) зі словом gmail наприклад: yourname@gmail. com Щоб проглянути усю сторінку внизу натисніть слово " детальніше"
27.04 Завдання для 3 А класу
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Тема: Does your mum like it?
Посилання на онлайн урок. Початок о 10.20
Сьогодні працюємо на с. 128
1) Let's remember some fruit and vegetables.
2) Також пригадаємо такі слова:
Borshch
Do you ( we/ they) like...?
Yes I ( you/ we/ they) do.
No, I ( you/ we/ they) don't.
Does he ( she/ it) like...?
Yes, he( she/ it) does.
No, he( she/it) doesn't.
Хто не зміг долучитись до уроку перегляньте відео ( робота з підручником/ у зошиті працюватимемо наступного разу) та виконайте завдання у підручнику.
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Популярні дописи з цього блогу
28.04 Завдання для 7 класу
Тема: Kyiv. Podil. Асинхронно. Good afternoon, dear pupils. We are going to talk about Podil. First watch a video about this landmark. Write down new words (запишіть нові слова і вивчіть їх напам'ять) 1) merchants-купці 2) trade fairs-ярмарка продажу 3) jewel-перлина 4) occupation- заняття 5) ihabitants- поселенці Now let's read the text and order the paragraphs (A-E)- Exercise 5 page 148-149 прочитайте текст, поставте абзаци в правильному порядку. The video lesson will help you : Read and match the parts of the sentences- Exercise 6 page 149 Поєднайте частини речення. Read and choose the correct item to complete the sentences- Exercise 9 page 150 Homework: Answer the questions- Exercise 7 page 149 ( письмово) Вивчити виділені слова: Поєднайте переклад з виділеними словами: - спалений - район - ринок - зруйнований - різноманітні товари та продукти - покупці - відбудовувати - заняття - мешканці - ремісник...


















.jpg)

.jpeg)
Коментарі
Дописати коментар