Шановні учні! Працюємо за вашим розкладом. Розклад он лайн уроків та час розміщенні на блозі . На блозі є посилання на кожен он лайн урок та домашні завдання. Шановні учні! Запам"ятайте! Щоб приєднатися до відеоуроку потрібно, щоб у вас була електронна скринька ( пошта) зі словом gmail наприклад: yourname@gmail. com Щоб проглянути усю сторінку внизу натисніть слово " детальніше"
7.02 Завдання для 5 Б класу
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Тема: Weather. Grammar revision. Extensive reading.
Посилання на онлайн урок. Початок о 13.25
Уважно перегляньте відео цього уроку .Виконайте вправи 2 і 3 на стор. 116.
Щоб виконати вправу 3, треба згадати всі вивчені часові форми дієслова.
Наприклад, давайте придумаємо речення в усіх вивчених часах з дієсловом PLAY
1. We PLAY in the yard every day. ( теперішній простий час= Present Simple 1 форма дієслова).
2. He PLAYs in the yard every day. Present Simple.
3. My friends PLAYED snowballs yesterday. ( минулий простий час , 2 форма неправильного дієслова , закінчення -ED правильного дієслова ).
4. I WILL PLAY computer games with my friends tomorrow. ( майбутній простий час , перед дієсловом-присудком ставимо допоміжне дієслово WILL ).
5. Look, the children ARE PLAYING ( теперішній тривалий час, допоміжні дієслова AM,ARE,IS, які ставимо перед дієсловом-присудком з закінченням ING ).
6. We HAVE already PLAYED this game. ( теперішній доконаний час , утворюється за допомогою допоміжного дієслова HAVE/HAS і 3 форма неправильного дієслова або додаванням закінчення
-ED до правильного дієслова)
https://www.youtube.com/watch?v=aI9sG3QXhw це посилання на відео
Домашнє завдання.
1. Вправа 4 на стор. 116.( спочатку всі дієслова-присудки поставити в минулому неозначеному часі, а потім прочитати і перекласти текст).
2. . Дати письмові відповіді на такі запитання за текстом:
1. What was the weather that day?
2. What did the fox want?
3. Where did he run?
4. What happened to the fox? ( Що сталось з лисом?)
5. Could the fox get out of the well?
6. Who came to the well?
7. What did the goat ask the fox?
8. What did the fox answer?
9. What did the goat do?
10. How did the fox get out of the well?
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Популярні дописи з цього блогу
28.04 Завдання для 7 класу
Тема: Kyiv. Podil. Асинхронно. Good afternoon, dear pupils. We are going to talk about Podil. First watch a video about this landmark. Write down new words (запишіть нові слова і вивчіть їх напам'ять) 1) merchants-купці 2) trade fairs-ярмарка продажу 3) jewel-перлина 4) occupation- заняття 5) ihabitants- поселенці Now let's read the text and order the paragraphs (A-E)- Exercise 5 page 148-149 прочитайте текст, поставте абзаци в правильному порядку. The video lesson will help you : Read and match the parts of the sentences- Exercise 6 page 149 Поєднайте частини речення. Read and choose the correct item to complete the sentences- Exercise 9 page 150 Homework: Answer the questions- Exercise 7 page 149 ( письмово) Вивчити виділені слова: Поєднайте переклад з виділеними словами: - спалений - район - ринок - зруйнований - різноманітні товари та продукти - покупці - відбудовувати - заняття - мешканці - ремісник...
Коментарі
Дописати коментар