Шановні учні! Працюємо за вашим розкладом. Розклад он лайн уроків та час розміщенні на блозі . На блозі є посилання на кожен он лайн урок та домашні завдання. Шановні учні! Запам"ятайте! Щоб приєднатися до відеоуроку потрібно, щоб у вас була електронна скринька ( пошта) зі словом gmail наприклад: yourname@gmail. com Щоб проглянути усю сторінку внизу натисніть слово " детальніше"
3.02 Завдання для 8 класу
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Тема уроку: " Музика. Відомі композитори. Пасивний стан дієслова."
Урок синхронно. Посилання на зустріч у google meet. Початок о 13.25.
1. Спочатку повторимо утворення і вживання теперішнього доконаного часу в пасиві. Для цього виконайте вправу 3 на стор. 108. ( Відкрити дужки і поставити дієслово-присудок в Present Perfect Passive).
2. Переходимо до вивчення підтеми " Видатні композитори." Читаємо і перекладаємо текст 1 на стор. 109-110. В текстах про В.А. Моцарта і Л.В Бетховена будуть такі нові слова:text 1 - deaf - глухий- to be satisfied - бути задоволеним- to give up playing - перестати грати- sketch-book - записна книжка- masterpiece - шедевр- choral music - хорова музикаtext 2 - royalty - королівство- toured Europe - їздив по Європі- settled in - поселився- anonymously - анонімно- requiem - реквієм- a count - граф
3. Виконайте вправу 4 на стор. 111. Поставте дієслова, що в дужках в правильному часі. Вправа має бути в зошиті. Можна виконати тестово.
4. Домашнє завдання. Написати невеликий твір про відомого композитора. Композитора виберіть з вправи 5 на стор.111. Там є перелік багатьох композиторів, виберіть одного з них, знайдіть потрібну інформацію, опрацюйте інформацію і напишіть невеликий твір . Вправа 3 на стор. 111 може послужити планом вашого твору.
1. Спочатку повторимо утворення і вживання теперішнього доконаного часу в пасиві. Для цього виконайте вправу 3 на стор. 108. ( Відкрити дужки і поставити дієслово-присудок в Present Perfect Passive).
2. Переходимо до вивчення підтеми " Видатні композитори." Читаємо і перекладаємо текст 1 на стор. 109-110. В текстах про В.А. Моцарта і Л.В Бетховена будуть такі нові слова:
text 1 - deaf - глухий
- to be satisfied - бути задоволеним
- to give up playing - перестати грати
- sketch-book - записна книжка
- masterpiece - шедевр
- choral music - хорова музика
text 2 - royalty - королівство
- toured Europe - їздив по Європі
- settled in - поселився
- anonymously - анонімно
- requiem - реквієм
- a count - граф
3. Виконайте вправу 4 на стор. 111.
Поставте дієслова, що в дужках в правильному часі. Вправа має бути в зошиті. Можна виконати тестово.
4. Домашнє завдання. Написати невеликий твір про відомого композитора. Композитора виберіть з вправи 5 на стор.111. Там є перелік багатьох композиторів, виберіть одного з них, знайдіть потрібну інформацію, опрацюйте інформацію і напишіть невеликий твір . Вправа 3 на стор. 111 може послужити планом вашого твору.
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Популярні дописи з цього блогу
28.04 Завдання для 7 класу
Тема: Kyiv. Podil. Асинхронно. Good afternoon, dear pupils. We are going to talk about Podil. First watch a video about this landmark. Write down new words (запишіть нові слова і вивчіть їх напам'ять) 1) merchants-купці 2) trade fairs-ярмарка продажу 3) jewel-перлина 4) occupation- заняття 5) ihabitants- поселенці Now let's read the text and order the paragraphs (A-E)- Exercise 5 page 148-149 прочитайте текст, поставте абзаци в правильному порядку. The video lesson will help you : Read and match the parts of the sentences- Exercise 6 page 149 Поєднайте частини речення. Read and choose the correct item to complete the sentences- Exercise 9 page 150 Homework: Answer the questions- Exercise 7 page 149 ( письмово) Вивчити виділені слова: Поєднайте переклад з виділеними словами: - спалений - район - ринок - зруйнований - різноманітні товари та продукти - покупці - відбудовувати - заняття - мешканці - ремісник...
Коментарі
Дописати коментар