Шановні учні! Працюємо за вашим розкладом. Розклад он лайн уроків та час розміщенні на блозі . На блозі є посилання на кожен он лайн урок та домашні завдання. Шановні учні! Запам"ятайте! Щоб приєднатися до відеоуроку потрібно, щоб у вас була електронна скринька ( пошта) зі словом gmail наприклад: yourname@gmail. com Щоб проглянути усю сторінку внизу натисніть слово " детальніше"
25. 05. Завдання для 8-Г
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Тема Повторення
Готуємося до конртолю письма
Подивіться відео і пригадайте ,як вживати означений артикль the
Виконайте вправу на закріплення
Вправа 1. Поставте необхідний артикль.
1 ___ Andes
2 ___ Crimea
3 ___ Lenin Peak
4 ___ Panama Canal
5 ___ Antarctic Continent
6 ___ Dublin
7 ___ Havana
8 ___ Hudson Bay
9 ___ Gibraltar
10 ___ Everest
11 ___ Sakhalin
12 ___ Kalahari Desert
13 ___ Bahamas
14 ___ Great Bear Lake 15 ___ Persian Gulf
16 ___ Maldives
17 ___ Antilles
18 ___ Bay of Bengal
19 ___ New Zealand
20 ___ Hawaiian Isles
21 ___ Caucasus
22 ___ Arctic Ocean
23 ___ Sahara
24 ___ Central America
25 ___ Asia
26 ___ North Pole
27 ___ Pacific Ocean
28 ___ Corsica
Пригадайте вживання неозначених займенників в англійській мові
Ця табличка вам допоможе
| some — якийсь, дехто | somebody / someone — хтось | something — щось | somewhere — десь, кудись |
| any — який-небудь, якийсь | anybody / anyone — хтось, хто-небудь | anything — щось | anywhere — де-небудь, куди-небудь |
| no — ніякий | nobody / no one — ніхто | nothing — ніщо, нічого | nowhere — ніде, нікуди |
| every — кожний | everybody / everyone — кожний, усі | everything — усе | everywhere — всюди, скрізь |
Виконайте вправу на закріплення
Fill in all the gaps with either ‘somebody, anybody, nobody, something, anything or nothing’.
1. I can hear … at the door.
2 Does … want to go to the cinema.
3 A: What are you doing on Saturday? B: …
4 “Can … tell me the capital of Mongolia?”
5 “Would you like … to eat?”
6 The film was in German so I couldn’t understand … they said.
7 I’m sad because … remembered my birthday.
8 As it’s your birthday you can order … you like from the menu.
9 Oh no! … ’s eaten my chocolate mousse. Swine!
10 Poor thing! We have to do … to help.
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Популярні дописи з цього блогу
28.04 Завдання для 7 класу
Тема: Kyiv. Podil. Асинхронно. Good afternoon, dear pupils. We are going to talk about Podil. First watch a video about this landmark. Write down new words (запишіть нові слова і вивчіть їх напам'ять) 1) merchants-купці 2) trade fairs-ярмарка продажу 3) jewel-перлина 4) occupation- заняття 5) ihabitants- поселенці Now let's read the text and order the paragraphs (A-E)- Exercise 5 page 148-149 прочитайте текст, поставте абзаци в правильному порядку. The video lesson will help you : Read and match the parts of the sentences- Exercise 6 page 149 Поєднайте частини речення. Read and choose the correct item to complete the sentences- Exercise 9 page 150 Homework: Answer the questions- Exercise 7 page 149 ( письмово) Вивчити виділені слова: Поєднайте переклад з виділеними словами: - спалений - район - ринок - зруйнований - різноманітні товари та продукти - покупці - відбудовувати - заняття - мешканці - ремісник...
Коментарі
Дописати коментар