Шановні учні! Працюємо за вашим розкладом. Розклад он лайн уроків та час розміщенні на блозі . На блозі є посилання на кожен он лайн урок та домашні завдання. Шановні учні! Запам"ятайте! Щоб приєднатися до відеоуроку потрібно, щоб у вас була електронна скринька ( пошта) зі словом gmail наприклад: yourname@gmail. com Щоб проглянути усю сторінку внизу натисніть слово " детальніше"
19.04 Завдання для 9-Б класу
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Тема: Professions
Урок синхронно, 19.04, початок о 12.40.
Посилання буде у вайбер групі перед уроком. Приєднуємось вчасно. На уроці працюємо, ті хто приєднався, а потім не відповідає буду видаляти.
1) Запишіть модальні дієслова, щоб завершити речення , в дужках запишіть їх значення (ability, permission...)
2)Запишіть в зошити тестово.
1. Виберіть у дужках правильний варіант модального дієслова.
1) He … (can’t/couldn’t) open the window as it was stuck.
2) Interpreters … (may/must) translate without dictionaries.
3) … (Can/May) I use me your bike for today?
4) … (May/Could) you give me the recipe for this cake?
5) I hardly ever see Jane, she … (may/might) have moved to Africa.
6) Take an umbrella. It … (may/can) rain.
7) You … (could/should) stop smoking. You know you … (cannot/must not) buy health.
8) You … (may/must) finish the article as soon as possible.
9) Liz doesn’t … (ought to/have to) to keep a diet anymore.
10) Lara … (can/might) get a playstation for her birthday.
11) You … (must not/needn’t) read in the dark.
12) My grandfather is retired, so he … (shouldn’t/doesn’t have to) go to work.
13) The fridge is full, so we … (must not/needn’t) go shopping.
14) Our employees … (can/must) sign this agreement.
3) Перегляньте відео:
Виконані домашні завдання надсилати в кінці тижня за 3 уроки разом (за 19 04, 2104, 23.04 - до понеділка 26 04) bolshakova_natali@ukr.net
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Популярні дописи з цього блогу
28.04 Завдання для 7 класу
Тема: Kyiv. Podil. Асинхронно. Good afternoon, dear pupils. We are going to talk about Podil. First watch a video about this landmark. Write down new words (запишіть нові слова і вивчіть їх напам'ять) 1) merchants-купці 2) trade fairs-ярмарка продажу 3) jewel-перлина 4) occupation- заняття 5) ihabitants- поселенці Now let's read the text and order the paragraphs (A-E)- Exercise 5 page 148-149 прочитайте текст, поставте абзаци в правильному порядку. The video lesson will help you : Read and match the parts of the sentences- Exercise 6 page 149 Поєднайте частини речення. Read and choose the correct item to complete the sentences- Exercise 9 page 150 Homework: Answer the questions- Exercise 7 page 149 ( письмово) Вивчити виділені слова: Поєднайте переклад з виділеними словами: - спалений - район - ринок - зруйнований - різноманітні товари та продукти - покупці - відбудовувати - заняття - мешканці - ремісник...

Коментарі
Дописати коментар