Шановні учні! Працюємо за вашим розкладом. Розклад он лайн уроків та час розміщенні на блозі . На блозі є посилання на кожен он лайн урок та домашні завдання. Шановні учні! Запам"ятайте! Щоб приєднатися до відеоуроку потрібно, щоб у вас була електронна скринька ( пошта) зі словом gmail наприклад: yourname@gmail. com Щоб проглянути усю сторінку внизу натисніть слово " детальніше"
Завдання для 8 класу 15.01.
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Lesson 3
Тема: Music styles.
Today we are going to speak about differents styles of music and about singers.
1. Познайомтеся з різними стилями популярної музики. Ex. 1p. 93.
2. З"єднайте стилі музики з їх визначенням. ( фото 1)
3.Складіть запитання та дайте відповіді. ( фото 2)
4. Прочитайте текст на ст 244 та заповніть таблицю до вправи 3 ст 92-93 після тексту.
Всі домашні завдання, які виконували цього тижня ( lesson 1, lesson 2, lesson 3) надіслати мені на електронну пошту bolshakova_natali@ukr.net до понеділка 18.01
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Популярні дописи з цього блогу
28.04 Завдання для 7 класу
Тема: Kyiv. Podil. Асинхронно. Good afternoon, dear pupils. We are going to talk about Podil. First watch a video about this landmark. Write down new words (запишіть нові слова і вивчіть їх напам'ять) 1) merchants-купці 2) trade fairs-ярмарка продажу 3) jewel-перлина 4) occupation- заняття 5) ihabitants- поселенці Now let's read the text and order the paragraphs (A-E)- Exercise 5 page 148-149 прочитайте текст, поставте абзаци в правильному порядку. The video lesson will help you : Read and match the parts of the sentences- Exercise 6 page 149 Поєднайте частини речення. Read and choose the correct item to complete the sentences- Exercise 9 page 150 Homework: Answer the questions- Exercise 7 page 149 ( письмово) Вивчити виділені слова: Поєднайте переклад з виділеними словами: - спалений - район - ринок - зруйнований - різноманітні товари та продукти - покупці - відбудовувати - заняття - мешканці - ремісник...



Коментарі
Дописати коментар